aku adalah aku
dan xmungkin aku menjadi kau..
dan kau xmungkin mjadi aku..
kerana aku..............

....TETAP AKU SELAMANYA....

..iT wAs mE!!..

..iT wAs mE!!..
sEsUaTu ItU...

Saturday, 26 March 2011

hurmm..andaii

ANDAI MASA ITU BOLEH DIPUTAR SEMULA
INGIN KU PUTAR AGAR IANYA KEMBALI SEPERTI DULU..
KAU ADA BERSAMAKU SETIAP KALI
AKU BERDUKA..GEMBIRA..MENANGIS
DAN SEGALANYA AKAN KU KONGSIKAN BERSAMAMU…
TAPI…
KENAPA SEKARANG KAU PERGI..?
KE MANA JANJI-JANJI YANG KAU LAFAZ DULU..?
DI MANA KEBAHAGIAAN DAN KEGEMBIRAAN YANG KAU JANJIKAN DULU..?
ANDAI PERPISAHAN INI YANG KAU INGINKAN DARI DULU ..
KENAPA BERIKAN AKU HARAPAN YANG MENGGUNUNG AGAR AKU MENYAYANGI DAN MENCINTAIMU
SEDALAM LAUTAN..?
SEMUA YANG KAU BERIKAN DULU HANYA PALSU YANG TAK KAN SEKALI-KALI JADI REALITY PADA AKU..
KAU BUNUH CINTA AKU SAAT AKU BETUL-BETUL MENCINTAIMU..

No comments:

Post a Comment

with bff...(pija,sue,ana & me)

with bff...(pija,sue,ana & me)

SuNsEt

SuNsEt
LuV tHis